بسته بندی برای خشکبار و حبوبات

انواع بسته بندی برای خشکبار و حبوبات

فیلم  opp نایلون 

این نوع از جنس دارای قابلیت چاپ پذیری و لمینت بالایی  می باشد و دارای سطح یک دست و عالی است از این جنس برای بسته بندی با مقاومت کمتر استفاده می شود مثلا برای تولید ظروف یکبار مصرف , قاشق چنگال یکبار مصرف ,….

 

نایلون فیلم  cpp

این نوع از جنس نیز دارای قابلیت چاپ نایلون، لمینت بالا می باشد و همچنین شفاف بوده و از فیلم opp کمی نرم تر می باشد. از این فیلم بیشتر برای بسته بندی ماکارونی , چیپس , پفک , حبوبات , قند و شکر استفاده می شود.

همانطور که توضیح دادیم از نایلون ها و پلاستیک ها برای مصارف گوناگون استفاده می شود یکی دیگر از این مصارف حبوبات می باشد اگر تا بحال به نایلون بسته بندی حبوبات دقت کرده باشید درمیابید که قسمتی از بسته بندی حبوبات شفاف است و به این خاطر است که حبوبات در مقابل فاسد شدن و نور خورشید مقاومت بالاتری دارد پس می توان این طور توصیف کرد که قسمتی از بسته حبوبات را به صورت شفاف تولید کرد تا مشتریان بتوانند محتویات داخل آن را مشاهده کنند.

بسته بندی خشکبار نیز به همین صورت است و می توان از OPP+CPP  یا OPP+CPP+FOIL  استفاده کرد. بسته بندی خشکبار امروزه از اهمیت خاصی برخودار است و اهیت بالایی در راندمان فروش شما خواهد داشت.

 

میتوان از موارد زیر برای بست بندی خشکبار و حبوبات استفاده کرد:

نایلون زیپ کیپ 
نایلون وکیوم
کیسه پلاستیکی (فله)
و ...

 

اصلی ترین ویژگی بسته بندی BOPP- OPP بسته بندی بهداشتی، بهبود سختی و مقاومت، بالا رفتن قابلیت کشش و بازدارندگی بالا در برابر رطوبت و آب می باشند. ضخامت آنها از 20 تا 50 میکرون می تواند متغیر باشد. ولی ضخامت نرمال مورد استفاده در صنایع مختلف از 30 تا 40 میکرون می باشد BOPP قابلیت عرضه به صورت یک یا چند لایه، متالیزه شده، شفاف و مات را دارا می باشد. اما مهم ترین ویژگی آنها، غیرسمی بودن و قابلیت بازیافت 100% آنهاست. این فیلم ها از شفافیت و یک نواختی خوبی در کنار چاپ پذیری فوق العاده برخوردار می باشند.

 

 

BOPP ایده آل ترین فیلم ممکن برای بسته بندی های دو سرپیچ و لمینت کردن برای استفاده در ماشین های عمودی و افقی می باشد. هم چنین از آن می توان در تزئین محصولات مختلف سود برد. به جرات می توان گفت که هیچ محدودیتی در بسته بندی های انعطاف پذیر، نوارهای حساس به فشار، لیبل ها، نوشت افزار، متالیزه کردن مواد مصرفی و دیگر انواع بسته بندی وجود ندارد. هم چنین از آنها برای کادو کردن هدیه ها، بسته بندی منسوجات و بسته بندی های ضد جعل نیز می توان استفاده کرد.بسیاری از فویل های آلومینیومی نیز باید همراه با یک لایه از oppاستفاده شوند.

برای استفاده از این محصول می توانید این جنس را به صورت رول (روده) ، پرفراژدار و لبه چسبدار استفاده نمایید که هرکدام کاربرد به خصوصی دارد.

 

 


تنظیمات
مطالب مرتبط
بسته بندی مواد غذایی بسته بندی مواد غذایی
فیلم سه لایه پری پک مخصوص بسته بندی لبنیات فیلم سه لایه پری پک مخصوص بسته بندی لبنیات
لفاف های بسته بندی لفاف های بسته بندی
نایلون شیرینگ | خرید مستقیم و بی واسطه شرینک نایلون شیرینگ | خرید مستقیم و بی واسطه شرینک

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
8 + 2 = ?
نصب برنامه پترو پلیمر در گوشی و سیستم