نایلون زیپ کیپ

تولید و فروش نایلون زیپ کیپ

درباره نایلون زیپ کیپ

نایلون زیپ کیپ از محصولات پر مصرف صنعت بسته بندی می باشد. نایلون زیپ کیپ با نام های نایلون زیپ دار و زیپ پک هم شناخته می شود. از نایلون زیپ کیپ برای پلمپ کردن و عدم مواجهه محصول با هوا استفاده میشود. تولید این نایلون با انواع ضخامت، انواع جنس ها، انواع رنگ بندی و چاپ و استفاده از انواع کاست در مجموعه پتروپلیمر رنگین کمان انجام می شود. در ادامه بیشتر در باره این محصول کاربردی و پر استفاده صحبت خواهیم کرد.

مجموعه پترو پلیمر رنگین کمان از بزرگترین تولید کنندگان لفاف های بسته بندی و در ایران و منطقه میباشد. مجموعه ما با به کار گیری دستگاه روز دنیا و به کمک نیرو های مجرب و متعهد، کیفیت تولید بی نظیر، قیمت به صرفه و موعد تحویل مناسب را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین مجموعه پتروپلیمر رنگین کمان میتواند ارايه دهنده انواع خدمات چاپ نایلون، لمینیت، دوخت و برش به شما مشتریان گرامی باشد. مشاوران برای راهنمایی بیشتر در خدمت شما خواهند بود. از این رو شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید.

کاربرد های نایلون های زیپ کیپ

از نایلون زیپ کیپ به دلیل ویژگی هایش در صنایع بسیاری استفاد می شود. از نمونه ان میتوان به، بسته بندی قهوه، بسته بندی چیپس میوه، بسته بندی خشکبار، بسته بندی حبوبات، بسته بندی قطعات الکترونیک، بسته بندی قطعات کامپیوتر، بسته بندی قطعات پلاستیکی کوچک، بسته بندی اسباب بازی و ... اشاره کرد.

البته ورزشکاران هم از نایلون زیپ کیپ برای محافظت از لوازمی که نسبت به رطوبت حساس هستنند، استفاده می کنند. مانند: کوهنوردان و شناگران

نایلون زیپ کیپ | تولید زیپ کیپ|فروش انواع زیپ کیپ|چاپ زیپ کیپ

ویژگی های نایلون زیپ کیپ

در این بخش قصد داریم تا مهم ترین ویژگی های نایلون زیپ کیپ را بررسی کنیم. یکی از مهمترین ویژگی نایلون زیپ کیپ، محافظت از محصول در برابر رطوبت، گرد و خاک و عوامل الوده خارجی میباشد. این موارد باعث می شود که محصول بسته بندی شده مخصوصا اگر در دسته مواد غذایی باشد، مدت زمان ماندگاری به شدت بالاتری داشته باشد. البته این موضوع و تاثیر گذاری در مدت زمان ماندگاری بستگی به جنس و نوع نایلون زیپ کیپ مورد استفاده شما دارد. برای مثال اگر زیپ کیپ شما از جنس متالایز و یا آلومینیومی باشد مدت زمان ماندگاری محصول شما بالاتر خواهد رفت. از لحاظ جنس، استفاده از زیپ کیپ هایی که بر پایه پلی اتیلن تولید شده باشند رایج تر است.  البته قابل ذکر است که استفاده از این نوع زیپ کیپ ها به علت قطر بیشتر و استحکام بیشتر از محصول شما در برابر اسیب های خارجی هم محافظت میکند. از موارد دیگر مهم در رابطه با نایلون زیپ کیپ استفاده برای بسته بندی محصولاتی است که به نور و اشعه uv حساس هستند. کیفیت درب یا همان زیپ هم از موارد مهمی است که باید به آن توجه داشت.

نسبت به تمامی مزایا استفاده ازآن بسیار اسان است. برای مثال شما برای استفاده از نایلون های وکیوم نیاز به دستگاه های مخصوص خواهید داشت. اما شما میتوانید هوای داخل نایلون زیپ کیپ را با استفاده از فشار دست به راحتی تا حد زیادی تخلیه کنید و زیپ ان را ببندید. از این رو استفاده از این نوع بسته بندی در مصارف خانگی هم شایع است.

کاست زیپ کیپ

کاست در نایلون زیپ کیپ برای افزایش حجم، ظاهر زیبا تر و ایستادن ان استفاده می شود. زیپ کیپ های کاست دار در انواع ته کاست و بغل کاست تولید می شوند. در تصویر بالا یک نمونه از زیپ کیپ ته کاست را مشاهده می کنید.

از مزایای این نوع محصول:

  • راحتی مصرف کننده
  • امکان استفاده چند باره برای کالاهایی که اساسا طی چند مرحله مورد مصرف قرار می گیرند.

مانند: انواع چای، برنج، حبوبات، آرد، پودر های شستشو و غیره.

در واقع طراحی این نوع بسته بندی این امکان را برای مصرف کنندگان که معمولا خانم ها هستند ایجاد می کند.

تا بدون انتقال محتویات به ظرف دیگری محصول را تا انتهای مصرف در داخل ظرف خود نگاه دارند.

 زیپ کیپ

  • کاهش مصرف انرژی

مانند: صرفه جویی در مصرف انرژی در مقایسه با انرژی اختصاص داده شده برای تولید سایر بسته بندی های رقیب. مانند بسته بندی های شیشه ای و حلبی و غیره.

 

در صورت نیاز تولید انواع زیپ کیپ رنگی با رنگ دل خواه شما ممکن می باشد.

زیپ کیپ رنگی | توید زیپ کیپ رنگی

 

زیپ کیپ کرافت چیست؟

در تولید زیپ کیپ کرافت به جای استفاده از مواد پلی اتیلن و یا المینیوم از کاغذی به نام کاغذ کرافت استفاده می شود.

پنجره در زیپ کیپ

در بعضی محصولات نیاز به دیده شدن محصول است. برای رفع این نیاز به اصطلاح از پنجره استفاده میشود. در تصویر بالا نمونه از ان را مشاهده می کنید.


سوالات متداول :
برای بستن محصول و نرسیدن هوا به داخل محصول استفاده می شود
این نوع نایلون کاملا محصول داخل خود را پوشش می دهد، مخصوصا اگر مواد غذایی داخل آن باشد. و به دلیل مستحکم بودن این نوع نایلون، محصول را از هر نوع آسیب و گزند بیرونی دور می کند
زیپ کیپ کرافت که در ساخت این نوع زیپ بر خلاف دیگر محصولات زیپ ، از کاغذ خاصی به نام کرافت استفاده می شود


تنظیمات
مطالب مرتبط
نایلون وکیوم | تولید پلاستیک وکیوم نایلون وکیوم | تولید پلاستیک وکیوم
استرچ پالت بند استرچ پالت بند
بسته بندی چای بسته بندی چای

یادداشت کاربران
  • user9 []
    1 Like disLike 0
    سلام . زیپ کیپ شفاف با چاپ هم می توانید تولید کنید ؟ برای تیراژ بالای یک تن . متشکرم
  • user10 [falsafi1381(at)gmail.com]
    0 Like disLike 0
    بله در خدمتتون هستیم. لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید
درج یک یادداشت :
7 + 5 = ?
نصب برنامه پترو پلیمر در گوشی و سیستم